Tuesday 19 August 2014

Alhamdulillah

Assalamualaikum! 

Alhamdulillah at last jadi jugaklah blog ni. Serious rasa blur sangat-sangat nak buat blog baru. Tengok header atas ni hah ntah kenapa upload berkali-kali dia pixelated jugak, last sekali aku biar terus je. haha. Yelah, last buat blog yang dok update sejam sekali (tipu je), hias cantik-cantik segala ni zaman-zaman belajar tu hah. Lepas tu terbengkalailah blog lama tu yang penuh dengan entri luahan perasan jiwa raga segala kat situ. So bila sekarang nak share tentang pengalaman travelling kat blog tu rasa macam err..seganlah pulak. Jadi gigihkanlah diri, buat satu blog baru.

Bukan apa, masa first time aku nak pergi travel, punyalah banyak buku travel guide aku beli tapi last sekali bukunya tak baca pun, info boleh kata 90% hasil baca blog-blog travel lain je, serious sangat membantu. So kat situlah terdetik untuk kembali berblogging, rasa nak share juga pengalaman aku sendiri dengan harapan dapat bagi manfaat dekat yang lain jugak pasal setiap orang pengalamannya beza-beza kan? 

So doakan aku istiqomah menulis dan inshaallah next enti aku akan share pengalaman solo travel aku ke Bali bulan Mac lepas. Nak kena recall memory ke bulan 3 balik ni. hehe.

p/s: Terkejut tiba-tiba kak JM dah masuk blog ni siap tinggal komen even satu entri pun takde lagi. Ya Allah TQ for visiting kak! Banyak jugak benda saya refer blog akak untuk trip saya ke Jakarta & Bandung next week :) Tq tq!!

1 comment:

  1. Wahhh balik dari bali mau cergas ke jakarta dan badung pulak ye!!! Keep on blogging n sharing sbb akak ni mmg suka org kongsi kisah travel so rsjin2 update tau. Akak nk selalu singgah sini :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...